Η ημέρα του γάμου σου πλησιάζει και είσαι αγχωμένη όσο ποτέ άλλοτε όλο αυτό το διάστημα της προετοιμασίας. Μην ξεχνάς όμως οτι εκείνη την ημερα θέλεις και πρέπει να νιωθεις άνετα και πανέμορφη! Και για όλα αυτά, μεγάλο ρόλο παίζει η διατροφή σου.

Για τουλάχιστον 2 βδομάδες πριν το γάμο, θα πρεπει να δώσεις σημασία σε κάποιες τροφές ώστε να αποφύγεις τυχών πρηξίματα και να διατηρίσεις το βάρος σου ώστε να νιώθεις οκ φορώντας το νυφικό.

Ας δούμε λοιπον, ποιες τροφές πρέπει να αποφύγεις…

1. Φασόλια

Τα φασόλια δεν έχουν κερδίσει άδικα το παρατσούκλι «μαγικό φρούτο». Τα φασόλια περιέχουν ένα είδος ζάχαρης που δεν είναι εύπεπτο από το σώμα. Έτσι, όταν αυτή η ζάχαρη χτυπά το παχύ έντερο, τα βακτήρια προσπαθούν να την σπάσουν, και το αέριο που παράγεται είναι ένα ατυχές υποπροϊόν. Για να διατηρήσετε τα επίπεδα των αερίων χαμηλά πριν από τη μεγάλη μέρα, επιλέξτε άλλες πηγές πρωτεϊνών, όπως το κοτόπουλο ή ψάρι.

2. Τεχνητά γλυκαντικά

Μπορεί να νομίζεις ότι κάνεις κάτι καλό χρησιμοποιόντας τεχνιτά γλυκαντικά αντί κανονικής ζάχαρης αλλα δεν είναι έτσι. Η τεχνιτή ζάχαρη, η οποία βρίσκεται συνήθως σε αναψυκτικά διαίτης, είναι δύσκολο να χωνευτεί, και προκαλεί φούσκωμα και δυσφορία. Αποφυγετέ τα και θα αρχίσετε να αισθάνεστε ελαφρύτερη και πιο ενεργή.

3. Junk Food

Η οργάνωση του γάμου σας μπορεί να σας έχει στρεσάρει, αλλά μια πίτσα, ένα hamburger, πατάτες τηγανιτές και γλυκά, δεν πρόκειται να σας χαλαρώσουν. Δεδομένου ότι τα λιπαρά τρόφιμα προκαλούν αργή πέψη, θα σας μείνει ένα φούσκωμα στη μέση.

4. Υπερβολικό αλκοόλ

Σίγουρα θα έχετε προσέξει οτι μετά απο κάποια υπερβολή αλκοόλ το βράδυ, το πρωι νιώθετε πρησμένες (ακόμα περισσότερο όταν έχετε επιλέξει μπύρες ή σακχαρωδοι κοκτέιλ). Κρατήστε την όρεξή σας για αλκοόλ για τη μεγάλη ημέρα.

5. Ανθρακούχα ποτά

Σόδα, ανθρακούχο νερό, σαμπάνια – βασικά, ό,τι έχει φυσαλίδες, αφήστε τα κάτω. Αυτές οι χαριτωμένες φυσαλίδες που κάνουν τα ποτά να αφρίζουν, κάνουν ακριβώς το ίδιο και στο σώμα σας. Με την απελευθέρωση όλου αυτού του διοξειδίου του άνθρακα, θα αισθανθείτε πρησμένες με τη μία.

6. Σταυρανθή λαχανικά (λάχανο, μπρόκολο, κουνουπίδι)

Όπως τα φασόλια, έτσι και αυτά τα συγκεκριμένα λαχανικά περιέχουν ζάχαρη, που δεν είναι εύπεπτα απο τον οργανισμό και το σώμα παράγει βακτήρια για να τη διασπάσει. Το αποτέλεσμα; Η φουσκωμένη κοιλιά και μια όχι και τόσο «γλυκιά» επίδραση…

7. Αλάτι

Το αλάτι προκαλεί κατακράτηση υγρών, γιαυτό προσπαθηστε να μείνετε κάτω από 2.300mg ανά ημέρα και αποφύγετε αυστηρώς τσιπς όπως πατατάκια κλπ.

8. Γαλακτοκομικά προϊόντα

Αν και δεν είναι όλοι ευαίσθητοι με τα γαλακτοκομικά προϊόντα, είναι μία από τις πιο κοινές τροφές, που οδηγούν σε φούσκωμα, αέρια και κράμπες. Αν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία ανθρώπων, κρατήστε μακριά απο τη διατροφή σας τα γαλακτοκομικά προϊόντα για μία ή δύο εβδομάδες πριν από το γάμο. Η μόνη εξαίρεση απο αυτά τα γαλακτοκομικά προϊόντα, είναι το ελληνικό μας γιαούρτι (οχι επιδόρπια γιαουρτιού) το οποίο βοηθάει και στη χωνεψη.

9. Γλουτένη

Όπως και γαλακτοκομικά προϊόντα, η γλουτένη δεν επηρεάζει όλους τους ανθρώπους με φούσκωμα και κράμπες. Για να είστε ασφαλής περιορίστε την κατάποση γλουτένης μία έως δύο εβδομάδες πριν από το γάμο σας. Απλά φροντίστε να βρείτε εναλακτικές τροφές για να κρατήσετε το στομάχι σας ευτυχισμένο.

10. Τσίχλα

Ναι, καλά διάβασες! Την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να φρεσκάρεις την αναπνοή σου, χρησιμοποίησε μια μέντα. Η τσίχλα με το μάσημα προκαλεί τον οργανσιμό να καταπίνει περίσσεια ποσότητα αέρα που πηγαίνει κατ’ευθείαν στην κοιλιά σας.