,

Ο αγαπημένος μου φίλος στη δίαιτα

o-agapimenos-mou-filos-sti-diaitaΑν όχι όλες, τότε οι περισσότερες νυφούλες θέλουν να είναι λίγο πιο καλύγραμμες την ημέρα του γάμου τους. Έτσι συνήθως ξεκινάνε κάποια δίαιτα ή ακόμη και αν δεν χρειάζεται, μπαίνουν σε μια διαδικασία διατήρησης του βάρους τους. Η αλήθεια είναι οτι με όλο το άγχος της προετοιμασία του γάμου δεν είναι και η πιο εύκολη περίοδος της ζωής σας για να ξεκινήσετε κάποια δίαιτα γιατι λίγο-πολύ όλο και θα ξεφεύγετε απο το πρόγραμμα με κάποια ξαφνική έξοδο με τους κουμπάρους, φίλους κλπ.



Επίσης μην ξεχνάτε οτι το βάρος που θα έχετε ειδικά στην τελευταία πρόβα του νυφικού, πρέπει να είναι και αυτό που θα έχετε την ημέρα του γάμου. Γιατί… φανταστείτε να χάσετε κι άλλο και τελικά το νυφικό να είναι… φαρδύ… ή στην αντίθετη περίπτωση να «χαλαρώσετε» λίγο παραπάνω και την ημέρα του γάμου σας να είστε κάπως στριμογμένες μέσα στο νυφικό… δεν είναι και ό,τι καλύτερο για αυτή την ημέρα!

Το μυστικό για να χάσετε εύκολα κάποια κιλά είναι πρώτα απ’όλα η σωστή διατροφή.

Σε πρώτη φάση, φτιάξτε ένα πρόγραμμα διατροφής που να περιέχει:

  • Καθημερινά:
    • 1-2 μέτριες φέτες ψωμιού
    • μία ποσότητα γαλακτοκομικών σε μορφή γάλακτος ή γιαουρτιού ή τυριού
    • λαχανικά
    • 1-2 φρούτα
  • 2 φορές την εβδομάδα όσπρια για μεσημεριανό
  • 1-2 φορές την εβδομάδα ψάρι ή πουλερικά ή κρέας (μεσημεριανό-βραδινό)
  • 3-4 φορές την εβδομάδα λαδερό ή συνδυασμούς ρυζιού ή ζυμαρικά (μεσημεριανό – βραδινό)
  • Γλυκά 2-3 φορές την εβδομάδα σε μικρή ποσότητα

Σε δεύτερη φάση, αφού λοιπόν, έχει περάσει ένα διάστημα (1-2 εβδομάδες) που διατηρείς τη σωστή διατροφή, για να χάσεις πιο εύκολα κάποια κιλά, μπορείς να κάνεις τα επόμενα:

  • να μειώσεις τα όσπρια σε 1 φορά την εβδομάδα και τα ζυμαρικά με 1-2 φορές το πολύ.
  • απαραίτητα 1 φορά την εβδομάδα ψάρι και 1 κοτόπουλο ή γαλοπούλα
  • 1 φορά μπιφτέκια ψητά ή μπριζόλα ψητή
  • και 2 φορές λαδερά ή συνδυασμό μαγειρευτό με ρύζι που αν και εγκαθίσταται στα ζυμαρικά είναι σχετικά το πιο ολιγόθερμο από τα υπόλοιπα

Τα παραπάνω μπορείς να τα κάνεις για 2 εβδομάδες περίπου και μετά απ’όλα με μέτρο! Μην ξεχνάς να τρώς πολλά λαχανικά, φρούτα και γαλακτοκομικά άλιπα, έστω έως 2%.

Σε τρίτη φάση, θα πρέπει να προσέχετε τις ποσότητες απο το πρόγραμμα διατροφής που φτιάξατε. Γιατι, καλή η σωστή διατροφή, αλλά αν οι ποσότητες δεν είναι και αυτές σωστές, τότε δεν θα υπάρξει αποτέλεσμα.

Σε αυτό το κομμάτι της δίαιτας μια πολύ καλή μου φίλη που είναι διατροφολόγος-διαιτολόγος, μου σύστησε το MyFitnessPal.com το οποίο είναι ένα δωρεάν και εύκολο σύστημα διατροφής (και γυμναστικής) που σε βοηθάει πετύχεις τους στόχους σου και να ζεις υγιεινά.

Στο MyFitnessPal ξεκινώντας δωρεάν τον δικό σου λογαριασμό, μπορείς να συμπληρώσεις κάποια πολύ βασικά στοιχεία (ύψος, βάρος, ηλικία, στόχος κιλών που θες να φτάσεις, σε πόσο διάστημα, αν κάνεις καθιστική ζωή ή γυμνάζεσαι κλπ). Έτσι, στο τέλος σε ενημερώνει για το πόσες θερμίδες πρέπει να καταναλώνεις καθημερινά για να πετύχεις τον στόχο σου.

Στη συνέχεια, έχεις στη διάθεσή σου τη τεράστια βάση δεδομένων απο θερμίδες τροφών (ναι, υπάρχουν και αρκετά ελληνικά φαγητά γραμμένα με λατινικούς χαρακτήρες). Αλλά και αν κάτι δεν υπάρχει, μπορείς στην ενότητα Food -> Recipes να φτιάξεις τις δικές σου συνταγές (με βάση τα συστατικά που περιέχουν) και έτσι να ξέρεις περίπου πόσες θερμίδες έχει το φαγητό σου.

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ οτι εδώ δεν υπάρχει λόγος να προσπαθήσεις να ξεγελάσεις το πρόγραμμα γιατι… δεν θα σε μαλώσει κανείς αν έφαγες λίγο παραπάνω. Όσο πιο ειλικρινής και ακριβής είσαι σε αυτά που θα συμπληρώνεις οτι κατανάλωσες όλη μέρα, τόσο πιο αποτελεσματικό θα είναι και στις ενδείξεις του.

Εγώ για παράδειγμα, είχα βάλει στόχο να χάσω 11 κιλά σε 6 μήνες. Τελικά, σε αυτό το διάστημα, έχασα 8. Δεν είναι και άσχημα αν σκεφτεί κανείς οτι σε αυτό το διάστημα λίγο-πολύ υπήρχαν και κάποιες «βραδινές ατασθαλίες» με σουβλάκια, πίτσες, φαγητό έξω… αλλά πάντα προσπαθούσα να διαλέξω το λιγότερο επώδυνο – αλάδωτη πίτα στο σουβλάκι και κοτόπουλο αντί για χοιρινο ή γύρο, λεπτή ζύμη στην πίτσα, επιλογή πιάτου με κοτόπουλο όταν βγαίναμε έξω…

Εννοείται οτι πλέον το MyFitnessPal έχει μπει στην καθημερινότητά μου και συνεχίζω για να φτάσω τον στόχο μου!

Happy Bride


Δες επίσης: 10 τροφές που δεν πρέπει να φας 2 εβδομάδες πριν το γάμο σου

1 reply

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *