, ,

Οργάνωσε εύκολα τον γάμο σου με το ΔΩΡΕΑΝ πλάνο γάμου (wedding spreadsheet) του AboutWedding.gr

Ετοιμάζεις να προγραμματήσεις τον γάμο σου; Αυτό που σίγουρα χρειάζεσαι είναι ένα πρότυπο πλάνο γάμου. Σε αυτό θα πρέπει να συμπεριλάβεις το budget του γάμου, τη λίστα των καλεσμένων και φυσικά όλες αυτές τις χρήσιμες πληροφορίες και στοιχεία επικοινωνίας με τους επαγγελματίες που θα συνεργαστείς.



Έτσι εμείς στο AboutWedding.gr σας ετοιμάσαμε όλο αυτό το πλάνο σε ΔΩΡΕΑΝ υπολογιστικά φύλλα excel (spreadsheets), τα οποία μπορείτε να τα έχετε online (μεσω google docs) και να έχετε πρόσβαση ανα πάσα στιγμή.

Αυτό που έχεις να κάνεις είναι να ανοίξεις τα spreadsheets και στη συνέχεια να πας στο μενού «File» (Αρχείο) και να αποθυκεύσεις ενα αντίγραφο στο δικό σου λογαριασμό gmail. Διαφορετικά αν δεν διαθέτεις λογαριασμό google, μπορείς να επιλέξεις να το κατεβάσεις ως αρχείο excel απο το μενού «File» (Αρχείο).

Τι θα βρεις μέσα στα spreadsheets

Την καρτέλα με το «Budget Γάμου»

Σε αυτήν την καρτέλα θα βρεις τη λίστα για τις αγορές που έχεις να κάνεις, το κόστος της κάθε αγοράς, καθώς επίσης τα ποσά που έχεις εξοφλήσει και τι υπόλοιπο σου απομένει.
Επίσης θα έχεις και τη δυνατότητα να βλέπεις αυτόματα πόσο σου κόστησε τελικά ο γάμος.

Την καρτέλα με τη «Λίστα Καλεσμένων»

Σε αυτήν την καρτέλα θα μπορείς να έχεις όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι για τον κάθε καλεσμένο σου όπως: Όνομα, Επώνυμο, Email, Άτομα, Διεύθυνση, Ταχ. Κώδικας, Περιοχή – Πόλη, Σταθερό, Κινητό, Αποστολή Προσκλητηρίου (Ν ή Ο), Απάντηση (Ν ή Ο), Ενήλικες που θα παρεβρεθούν, Παιδιά που θα παρεβρεθούν, Τραπέζι #, Δώρο, Σημειώσεις.
Επίσης σου δίνεται και η δυνατότητα να έχεις μαζεμένες κάποιες γενικές πληροφορίες, όπως πόσα προσκλητήρια χρειάζεσαι, πόσοι ενήλικες και πόσα παιδιά θα παρεβρεθούν, καθώς και το τελικό σύνολο των καλεσμένων σου.

Την καρτέλα «Δεξίωση»

Σε αυτήν την καρτέλα μπορείς να ετοιμάσεις τη λίστα με τα άτομα που θα κάθοντε ανα τραπέζι. Επίσης μπορείς να δεις αυτόματα πόσα είναι τα συνολικά άτομα και αν συμπληρώσεις την τιμή/άτομο θα έχεις και το τελικό κόστος.
Επίσης μπορείς να έχεις πληροφορίες και τηλέφωνα του χώρου δεξίωης, του catering καθώς και του DJ.