Γάμοι και βαφτίσεις με 100 άτομα: Τι κάνετε αν ακυρώσατε ή αν… δεν τα βρίσκετε
Γάμοι και βαφτίσεις με “κόφτη” στα 100 άτομα έως 31 Αυγούστου και οι ακυρώσεις έχουν πάει “σύννεφο”. Οδηγίες για το τι μπορείτε να κάνετε σε περίπτωση που υπάρχουν σημεία “τριβής” με τις επιχειρήσεις στις οποίες είχατε κανονίσει τις δεξιώσεις σας. Αναλυτικός οδηγός.
Οι γάμοι και οι βαφτίσεις δεν έμειναν… ανεπηρέαστοι από τον κορονοϊό, καθώς στα μέτρα που ανακοίνωσε την Παρασκευή, 31.07.2020, ο Νίκος Χαρδαλιάς, το… κουμπί πατήθηκε και με αυτά που ανακοίνωσε την Τρίτη, 04.08.2020… επεκτάθηκε!
Πιο συγκεκριμένα, ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας είχε ήδη την απόφαση της κυβέρνησης να γίνονται γάμοι, βαφτίσεις, κηδείες και λοιπές εκδηλώσεις με το… πολύ 100 άτομα έως και τις 15.08.2020, κάτι που σήμανε συναγερμό στα ζευγάρια που προετοίμαζαν τέτοιου τύπου εκδηλώσεις.
Πλέον, με τα νέα μέτρα, αυτό θα ισχύει μέχρι και τις 31 Αυγούστου του 2020 και πέρα από τα σχέδια που ίσως “χάλασαν” και αφορούν στον αριθμό των ατόμων, ενδέχεται να προκύψουν και άλλα ζητήματα. Αμιγώς… οικονομικά.
Για τον λόγο αυτό, την προσφυγή στη διαμεσολάβηση σε περίπτωση διαφωνίας για την πληρωμή του κόστους διοργάνωσης τελετών μετά την πρόσφατη απόφαση για περιορισμό των προσκεκλημένων συνιστά το υπουργείο Ανάπτυξης.
Οι γάμοι, οι βαφτίσεις και οι συμβουλές του υπουργείου για τους οικονομικούς διακανονισμούς
Υπενθυμίζεται ότι με την απόφαση αυτή, για το χρονικό διάστημα από τις 3 Αυγούστου 2020 έως τις 15 Αυγούστου 2020:
- α) σε τελετές, όπως γάμους, βαπτίσεις, κηδείες, καθώς και
- β) σε συνδεόμενες με τις τελετές της περ. α) δεξιώσεις και άλλες κοινωνικές εκδηλώσεις, ο ανώτατος αριθμός προσκεκλημένων, δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει τα 100 άτομα.
Κατόπιν αυτών, καταναλωτές που :
- (α) ακύρωσαν προγραμματισμένη τελετή ή άλλαξαν ημερομηνία ή μείωσαν τον αριθμό των καλεσμένων,
- (β) έχουν πληρώσει στην επιχείρηση με βάση το αρχικό συμφωνητικό κάποιο χρηματικό ποσό,
- (γ) έχει προκύψει διαφωνία με την επιχείρηση όσον αφορά την τροποποίηση του συμφωνητικού και τυχόν μείωση του τιμήματος ή επιστροφή μέρους της προκαταβολής, και
- (δ) η απευθείας διαπραγμάτευσή τους με την επιχείρηση δεν έχει αποδώσει, διατηρούν την δυνατότητα εξωδικαστικού συμβιβασμού με την προσφυγή στους φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών (φορείς ΕΕΔ), που αναφέρονται στο Μητρώο των Φορέων Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
Παράλληλα οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλλουν την καταγγελία τους στην Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή, ηλεκτρονικά στο email [email protected], επισυνάπτοντας το σχετικό συμφωνητικό που έχουν υπογράψει με την επιχείρηση, είτε μέσω της γραμμής 1520.
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, τονίζει ότι παρακολουθεί στενά το θέμα και θα παρέμβει σε περίπτωση κατά την οποία θα διαπιστωθεί τυχόν παράβαση των διατάξεων της καταναλωτικής νομοθεσίας.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ.