, , , ,

Οργάνωση λίστας καλεσμένων για τη δεξίωση

Μην σας πιάνει πανικός για το πώς θα οργανώσετε τα άτομα που έχετε καλέσει για το καλύτερο (μέχρι στιγμής) party της ζωής σας!



Σας έχουμε ετοιμάσει μια λίστα η οποία θα σας βοηθήσει να τα βάλετε όλα σε μια σειρά.

Πρώτα απ’όλα ετοιμάστε μια λίστα κατηγοριοποιώντας τους ανα συγγένεια, φιλία, συνάδελφοι κλπ και ετοιμάστε group των 10 ατόμων (συνήθως οι ροτόντες για τις δεξιώσεις είναι για 8-12 άτομα). Μπορείτε να ζητήσετε και τη βοήθεια των γονιών σας για την οργάνωση των συγγενών γιατι εκείνοι ίσως ξέρουν καλύτερα ποιός είναι καλύτερα να κάτσει στο ίδο τραπέζι με ποιόν.

Στη συνέχεια ζητήστε ένα πλάνο των τραπεζιών απο την αίθουσα/κτήμα που θα κάνετε τη δεξίωση και βγάλτε το μερικές φωτοτυπίες. Αριθμήστε τα τραπέζια (αν δεν είναι αριθμιμένα) και ξεκινήστε να τοποθετείτε τα group που έχετε ετοιμάσει.

Αν υπάρχουν και άτομα που δεν ταιριάζουν μεταξύ τους, μπορείτε να όργανώσετε κάποια τραπέζια που να εχουν σαν κοινό χαρακτηριστικό την ηλικία, κάποια χόμπι κλπ ουτως ώστε όλοι να μπορέσουν να συζητήσουν με όλους.

Το νυφικό τραπέζι δεν ειναι ροτόντα αλλά όρθογώνιο. Οι νεόνυμφοι κάθονται ακριβώς στη μέση, οι κουμπάροι ακριβώς δίπλα τους, και έπειτα οι γονείς του ζευγαριού και τα αδέλφια τους (αν δεν είναι παντρεμένα), συμμετρικά, και εναλλάξ (ένας άνδρας, μία γυναίκα). Τα παρανυφάκια κάθονται στο τραπέζι που κάθονται οι γονείς τους.

Τέλος μην ξεχάσετε να έχετε και ένα έξτρα τραπέζι κενό για τυχών “απρόοπτα” της τελευταίας στιγμής αλλα φυσικά και για τον φωτογράφο και cameraman.


Οργάνωσε εύκολα τον γάμο σου με το ΔΩΡΕΑΝ πλάνο γάμου (wedding spreadsheet) του AboutWedding.gr



1 reply

Comments are closed.